۷۵ درصد مردم از پاسخگویی نظام اداری رضایت ندارند

رئیس مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت های اداری سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در نظرسنجی انجامشده در اسفند سال گذشته، ۷۵ درصد مردم کشور از عملکرد نظام اداری در پاسخگویی به شکایات و مطالبات خود ابراز نارضایتی کردهاند.
کامل داوودی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان البرز گفت: در نظرسنجی اسفند سال گذشته، 75 درصد مردم کشور از عملکرد نظام اداری در پاسخگویی به شکایات و مطالبات خود ابراز نارضایتی کردهاند.
وی با اشاره به نمونههای موفق جهانی نظیر شمارههای 120 در کره جنوبی، 8888 در فیلیپین و 1234 در چین خاطرنشان کرد: در کشور ما شمارههای متعددی برای ثبت و گزارش شکایات وجود دارد اما سامانهای واحد، سریع و کارآمد برای رسیدگی فوری به نحوه و کیفیت خدمات اداری وجود ندارد.