فرایند فرسایشی «کاهش مخاطبان تلویزیون» رخدادی ناگهانی نبوده/ امروز با «تلویزیونی» مواجه‌ هستیم که با وجود ده‌ها شبکه و برنامه اثری در «زندگی مخاطب» ندارد

فرایند فرسایشی «کاهش مخاطبان تلویزیون» رخدادی ناگهانی نبوده/ امروز با «تلویزیونی» مواجه‌ هستیم که با وجود ده‌ها شبکه و برنامه اثری در «زندگی مخاطب» ندارد
سینماپرس: «اصغر توسلی» با بیان این مطلب که علت بنیادی فروپاشی تدریجی مخاطبان تلویزیون ناآگاهی مدیران، برنامه‌سازان و سیاست‌گذاران رسانه‌ای نسبت به ماهیت رسانه و کارکردهای آن است، گفت: رسانه، همچون ابزاری است که اگر کارکرد آن به‌درستی شناخته نشود، نه‌تنها به کار نمی‌آید، بلکه گاه به شکلی معکوس و تخریبی عمل می‌کند. این ناآگاهی، در ادوار مختلف مدیریتی تکرار شده و باعث شده تا نه از ظرفیت رسانه بهره گرفته شود، نه از مخاطب شناختی حاصل گردد، و نه مسیر تولید محتوا بر مدار نیاز جامعه باشد.
شناسه خبر: 76906747