روابط‌عمومی نقش راهبردی در تقویت سرمایه اجتماعی و ارتباطات سازمانی دارد

روابط‌عمومی نقش راهبردی در تقویت سرمایه اجتماعی و ارتباطات سازمانی دارد
تهران- ایرنا- رئیس جهاددانشگاهی گفت: روابط‌عمومی دارای ماهیتی راهبردی و چندبُعدی است که تنها به جنبه‌های تبلیغی و ابزاری اطلاع‌رسانی محدود نمی‌شود، بلکه به‌عنوان بخشی از منظومه مدیریتی، وظیفه گسترش و تعمیق روابط انسانی و تقویت پیوندهای ارتباطی درون‌سازمانی و برون‌سازمانی را بر عهده دارد.
شناسه خبر: 83716803