«چرخه اکران» در «سینمای مستند» نداریم چون اصلاً از ابتدا برای آن تعریفی نشده/ در نهادهایی نظیر «مرکز گسترش» هیچگاه نگاهی به مخاطب هدف یا بازار مصرف وجود نداشته است!

سینماپرس: «هادی شریعتی» با بیان این مطلب که در نهادهایی نظیر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، تمرکز اصلی بر حمایت از تولید بوده و با بودجه دولتی آثار ساخته شدهاند بیآنکه بازگشت سرمایه در معادلات لحاظ شده باشد، گفت: اگر از ابتدا این رویکرد حاکم بود که سرمایه باید بازگردد، طبعاً آثار برای مخاطب تعریفشدهتری تولید میشدند و مسیر عرضه آنها نیز هدفمندتر شکل میگرفت.
شناسه خبر: 81708162