ارزش تبلیغات تلویزیونی به ۳۶ هزار میلیارد تومان رسید

ارزش تبلیغات تلویزیونی به ۳۶ هزار میلیارد تومان رسید

در سال ۱۴۰۳، مجموع ارزش تعرفه‌ای تبلیغات پخش‌شده در تلویزیون به ۳۶۰۰۰ همت رسید.

ارزش تعرفه‌ای تبلیغات بر پایه نرخ‌های رسمی اعلام‌شده از سوی صداوسیما محاسبه شده و در این برآوردها، تخفیف‌ها لحاظ نشده‌اند.

بیش از ۵۰ درصد این تبلیغات به کالاهای بادوام و سرمایه‌ای اختصاص داشته که نشان‌دهنده تمرکز بالا در این حوزه است.

شناسه خبر: 86346841